Понеділок, 29 листопада 2021 08:46

STEM-освіта: від теорії до практики

Упровадження в навчально-виховний процес методів STEM на сьогоднішній день є актуальним, важливим і потрібним. Адже саме STEM є одним із пріоритетів модернізації змісту освіти та підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку праці.

Субота, 27 листопада 2021 20:38

Моторошні сторінки історії…

О миттєвосте стій!

Дай хвилину

На спокуту до пам’яті йду,

По хрестах я вивчаю родину

Й колосок на надгріб’я кладу.

                                               О.Забарний

 

Традиційно, в четверту суботу листопада, в Україні відзначають пам’ятний день жертв Голодомору 1932-33 років.

25 листопада в ліцеї відбулася важлива подія – презентація STEM-лабораторії.

Понеділок, 22 листопада 2021 20:32

Обери професію своєї мрії

«Обери професію своєї мрії!» Саме під такою назвою стартував новий, сучасний та мегамасштабний Всеукраїнський проєкт із профорієнтації та побудови кар’єри. Даний курс створено на замовлення Інституту модернізації освіти за сприяння МОН України компанією «HR YOU» - командою експертів, яка допомагає українському бізнесу та державі формувати ринок людського ресурсу в Україні. Мета проєкту – це створення профорієнтаційної системи, у якій би сфера освіти посилалася на реальний ринок праці та здійснювала підготовку затребуваних висококваліфікованих фахівців.

Субота, 20 листопада 2021 19:51

День дитини

П'ятниця, 19 листопада 2021 16:28

Ліцеїсти - юні любителі історії!

У п’ятницю, 19 листопада відбулася гра знавців історії «Відун». Гру провела учитель історії Вікторія Володимирівна Диченко. У грі взяли участь рої «Громовержці» (учні 1 курсу природничого класу), «Литаври» (учні 1 курсу історичного класу), «Рух» (учні 1 курсу лінгвістичного класу) Фенікс (учні 1 курсу математичного класу). Гра складалась з трьох турів: «Козацькому роду нема переводу», «Видатні діячі української історії», «Сучасне державотворення». У ході історичної гри учні мали змогу не лише позмагатися у спритності, ерудованості, а й поповнити свої знання. Ліцеїсти вгадували історичних персоналій через опис, фото, портрет, псевдо. Юні історики показали чудові знання козацької символіки, тактики, вміло орієнтувалися у історичних періодах. Неабияке пожвавлення викликав третій тур, де кожен учень міг самотужки здобути бали для команди. У грі перемогла команда «Литаври» , учні 1 курсу історичного класу, отримавши 16 балів. Але потрібно зазначити, що команди прийшли до фіналу майже з рівною кількістю балів: 2 місце у природничників (15 балів), третє – у математиків (14 балів), четверте у лінгвістів (13 балів). Тож ліцеїсти довели, що є справжніми знавцями та любителями історії!

 Крапив’янська Людмила Вікторівна,

ЗНВР, учитель історії.

Згідно Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти основною метою освітньої галузі “Математика” є розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних властивостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті [2].

Web Analytics
monarchy-univalent