Учнівський парламент

  • Ліцейське самоврядування – добровільне об’єднання ліцеїстів, що формується шляхом прямої представницької демократії через делегатів від усіх класів на загальних зборах.

    Головним завданням ліцейського самоврядування є формування й розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією.

    Виконавчим органом ліцейського самоврядування є ліцейський парламент, який відображає позицію ліцеїстів у різних сферах освітньої та виховної діяльності колективу, бере активну участь в організації та проведенні різноманітних заходів, покликаних всебічно сприяти їх навчальній, спортивній, громадській та творчій активності.

     

    СТРУКТУРА ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ

    Головою ліцейського парламенту є президент, на час відсутності якого його обов’язки виконує віце-президент.

    Положення про президента ліцею

    1. Президент ліцею є лідером учнівського колективу.

    2. Президент ліцею обирається ліцеїстами на основі рівного й прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на 1 рік. Президент має право обиратися не більше, ніж на два терміни.

    3. Президент ліцею є головою ліцейського парламенту.

    4. Президент ліцею має право:

    - здійснювати керівництво поточною діяльністю роботи самоврядування ліцею, виносити на розгляд парламенту питання, що хвилюють ліцеїстів;

    - ініціювати зміни, що покращують процес навчання й дозвілля ліцеїстів;

    - брати участь у роботі Піклувальної ради ліцею, видавати розпорядження, обов’язкові до виконання всіма його членами.

    - координувати діяльність парламентських комісій (міністерств), звітувати про свою роботу перед міністерствами.

    - збирати позачергові засідання ліцейського парламенту.

    - у разі необхідності президент має право передати тимчасово свої повноваження віце-президенту.

    - накладати вето на рішення парламенту.

    5. Рішення президента є самостійними від рішення адміністрації ліцею з питань ліцейського самоврядування

    6. Дострокове припинення повноважень президента ліцею здійснюється рішенням загальних зборів ліцеїстів.

    Положення про віце-президента ліцею

    • Віце-президентом ліцею може бути учень 10 чи 11 класу.

    • Віце-президент призначається парламентом за поданням президента. Президент зобов'язаний подати кандидатури віце –президента протягом трьох днів з дня свого обрання.

    • Віце-президент вступає на посаду з моменту призначення його кандидатури парламентом.

    • Повноваження віце-президента припиняється вмомент інавгураціі нового президента.

    • Віце –президент володіє всіма повноваженнями президента в разі передачі президентом своїх повноважень.

    • Віце –президент зобов'язаний бути присутнім на засіданнях парламенту , в іншому випадку парламент має право винести віце - президенту недовіру й змістити його з посади.

    • Віце –президент не має права суміщати свою посаду з посадою в парламенті.

    До складу парламенту входять міністерства на чолі з міністрами та Рада лідерів учнівського самоврядування (старостат)

    Міністерство інформації і преси

    Мета: Плекати дух любові до рідної землі, слова, пісні, традицій, виховувати патріотизм, національну гідність, поглиблювати знання з історії, культури рідного народу; залучати всіх учнів до просвітницької діяльності

    *співробітництво з усіма відділами парламенту

    *забезпечення інформування старшокласників про ліцейські проблеми, шляхи їх вирішення, конкурси, змагання, діяльність парламенту на сторінках друкованої газети «Ліцеїст», в ЗМІ міста та області;

    *організація виставки учнівських малюнків та стіннівок, тематичних газет та творчих зустрічей, акцій.


     

    Міністерство здоровя і спорту

    Мета: Залучити учнів до активної участі в загальноліцейських та районних змаганнях, зацікавити роботою спортивних секцій, пропагувати здоровий спосіб життя

    *проведення спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів;

    *пропаганда здорового способу життя.



     

    Міністерство культури та відпочинку

    Мета: Привчити учнів до змістового проведення вільного часу, навчити самостійно організовувати різноманітні заходи, проводити свята, екскурсії, конкурси та розважальні програми, створення сприятливого морально-психологічного клімату в колективі

    * Обирається з урахуванням здібностей учнів

    * Керує проведенням культурно – масових справ, організацією ліцейських і класних вечорів, свят народного та ліцейського календаря, розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів

    * Несе відповідальність за підготовку програм дозвілля

    * Встановлює зв’язки з кінотеатрами, клубами, Будинками культури, Будинками дітей та молоді, музеями

    * Домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кінолекторіїв для учнів

    * Вивчає побажання учнів щодо організації й роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва

    * Організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності

    * Допомагає в організації та проведенні благодійних ярмарок

    * Контролює роботу груп по наданню допомоги дітям соціально незахищених сімей ветеранам, людям похилого віку

    Міністерство освіти й науки

    Мета: Виховувати висококультурну особистість, навчати ввічливо поводити себе в будь-якому колективі, прищеплювати почуття відповідальності 

    * Залучає учнів до занять в гуртках, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами

    * Надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо

    * Бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників, дидактичного матеріалу

    * Проводить заходи, спрямовані на підвищення якості знань учнів (вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників)

    * Члени комісії беруть участь в підготовці й проведенні бесід у класах (дотримання режиму дня, користь читання тощо).


    Міністерство іміджу та дизайну

    «Знаю, можу, хочу, умію»

    Мета: Виховання в учнів працелюбності, дбайливого ставлення до навчального закладу, його майна. Залучення учнів до участі в санітарних днях, благоустрої території, приміщень

    * співпраця з черговими груп по естетичному оформленню кабінетів, аудиторій;

    * виховання в учнів бережливого ставлення до збереження ліцейського майна;

    * організація оформлення ліцею;

    * контроль зовнішнього вигляду ліцеїстів, дотримання учнями внутрішнього розпорядку;

    * контроль озеленення кабінетів, збереження та примноження зелених насаджень на подвір’ї ліцею;

    * участь у всіх трудових справах, акціях ліцею.

     


    • Повноваження Ради лідерів

      * Керують роботою окремих міністерств

      * Особисто відповідають за основні напрямки роботи самоврядування

      * Збирають ідеї груп стосовно роботи самоврядування й презентують їх на зборах

      * Звітують перед класами про роботу парламенту

      Рада лідерів учнівського самоврядування (старостат)

      «Вперед і вгору»

      № з/п

      Прізвище, ім’я, по батькові старости

      Клас

      1

      Шугай Вероніка Вадимівна

      І курс, лінгвістичний клас

      2

      Лисенко Дар’я Вячеславівна

      ІІ курс, математичний клас

      3

      Кислов Максим Владиславович

      І курс, математичний клас

      4

      Самсоненко Анна Олександрівна

      ІІ курс, математичний клас

      5

      Шніп Вероніка Валеріївна

      І курс, природничий клас

      6

      Бондаренко Тетяна Іванівна

      ІІ курс, природничий клас

      7

      Ільченко Анна Анатоліївна

      І курс, історичний клас

      8

      Васіна Катерина Денисівна

      ІІ курс, історичний клас

      Статутні вимоги

      * Засідання парламенту ліцею – щоп’ятниці

      * Обов’язкова присутність всієї членів парламенту

      * Розробка виховних заходів

      * Контроль за виконанням і дотриманням розпорядку ліцею

      * Організація цікавого дозвілля для ліцеїстів

      * Обов’язкове інформування про виконану роботу

      * Звітування на засіданні парламенту ліцею

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Web Analytics
monarchy-univalent