П'ятниця, 19 листопада 2021 16:28

Ліцеїсти - юні любителі історії!

У п’ятницю, 19 листопада відбулася гра знавців історії «Відун». Гру провела учитель історії Вікторія Володимирівна Диченко. У грі взяли участь рої «Громовержці» (учні 1 курсу природничого класу), «Литаври» (учні 1 курсу історичного класу), «Рух» (учні 1 курсу лінгвістичного класу) Фенікс (учні 1 курсу математичного класу). Гра складалась з трьох турів: «Козацькому роду нема переводу», «Видатні діячі української історії», «Сучасне державотворення». У ході історичної гри учні мали змогу не лише позмагатися у спритності, ерудованості, а й поповнити свої знання. Ліцеїсти вгадували історичних персоналій через опис, фото, портрет, псевдо. Юні історики показали чудові знання козацької символіки, тактики, вміло орієнтувалися у історичних періодах. Неабияке пожвавлення викликав третій тур, де кожен учень міг самотужки здобути бали для команди. У грі перемогла команда «Литаври» , учні 1 курсу історичного класу, отримавши 16 балів. Але потрібно зазначити, що команди прийшли до фіналу майже з рівною кількістю балів: 2 місце у природничників (15 балів), третє – у математиків (14 балів), четверте у лінгвістів (13 балів). Тож ліцеїсти довели, що є справжніми знавцями та любителями історії!

 Крапив’янська Людмила Вікторівна,

ЗНВР, учитель історії.

Згідно Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти основною метою освітньої галузі “Математика” є розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних властивостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті [2].

Науково-дослідна діяльність – одна із головних складових ліцейського життя, яка вимагає часу, зосередженості та відповідальності. Учні вчаться досліджувати, аналізувати та збирати необхідну інформацію. Проте не менш важливим є правильне оформлення самої науково-дослідної роботи.

Підготовка до складання ЗНО з історії України – дуже трудомісткий процес, адже вивчений матеріал швидко забувається. Учень повинен не просто завчити «сухі» дати та імена, а й зрозуміти, запам'ятати послідовність подій і періодів в історії України. Особливу увагу потрібно приділити розумінню причинно-наслідкових зв'язків.

Стрімкий розвиток новітніх технологій, робототехніки зумовив потребу в якісному навчанні учнів у сфері IT. Як показує досвід, теоретичного матеріалу достатньо, а от практичних навичок сучасному учневі бракує.

Вівторок, 16 листопада 2021 20:21

Смарагдова мережа. Що це?

Зазирнувши у Вікіпедію, ми з вами знайдемо інформацію, що «Мережа Емеральд (Смарагдова мережа, EmeraldNetwork) – це мережа, що включає Території Особливого Природоохоронного Інтересу (AreasofSpecialConservationInterest, ASCI, далі - «території (об’єкти) мережі Емеральд»). Мережа Емеральд проектується в державах, які є сторонами Бернської конвенції (всього 26 держав)». Наша країна є однією з них.

У сучасній методиці викладання іноземних мов є безліч цікавих, креативних форм та методів вивчення матеріалу на уроках англійської мови. Усі вони покликані на якісне засвоєння знань, розвиток логічного та критичного мислення, формування мовних навичок на практиці. Метод проєктів набув широкого використання у навчанні англійської мови, адже поєднує в собі здобуті теоретичні знання і їх практичне застосування на шляху до вирішення конкретних проблем. Цей метод дає учням можливість висловити свої ідеї у творчій формі: виготовлення газет, афіш, колажів, постерів; проведення досліджень, опитувань, інтерв’ю; розігрування сценок, діалогів. 

Web Analytics
monarchy-univalent