У сучасній методиці викладання іноземних мов є безліч цікавих, креативних форм та методів вивчення матеріалу на уроках англійської мови. Усі вони покликані на якісне засвоєння знань, розвиток логічного та критичного мислення, формування мовних навичок на практиці. Метод проєктів набув широкого використання у навчанні англійської мови, адже поєднує в собі здобуті теоретичні знання і їх практичне застосування на шляху до вирішення конкретних проблем. Цей метод дає учням можливість висловити свої ідеї у творчій формі: виготовлення газет, афіш, колажів, постерів; проведення досліджень, опитувань, інтерв’ю; розігрування сценок, діалогів. 

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.

В.О. Сухомлинський

Методичною проблемою, над якою працюю, є «Формування соціальної компетентності особистості ліцеїстів шляхом упровадження STEM-освіти на уроках математики». Реалізувати таку ідею в умовах сьогодення можна за допомогою розмаїття форм, методів та прийомів.

Вивчення іноземної мови – це завжди цікаво та захоплююче. Але дистанційне навчання вносить свої корективи в цей процес. Коли ми говоримо про таку форму роботи, то вона має свої переваги, недоліки та можливості для вивчення мов.

Дистанційне навчання, карантинні обмеження – реалії сьогодення. Звісно, все це знайшло відображення у навчально-виховному процесі. Але незмінними залишаються завдання освіти, одним із яких є розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дітей. Питанню застосування розвивальних технологій навчання математики у старшій профільній школі був присвячений майстер-клас учителя математики Світлани Михайлівни Симан, який відбувся у ліцеї 10 листопада 2021 року.

Вівторок, 09 листопада 2021 20:53

STEM - мультивікторина

9 листопада в ліцеї відбулося інтелектуальне змагання – фізична STEM- вікторина, в якій взяли участь учні І та ІІ природничих класів.

Проведення Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності стало гарною традицією. 9 листопада в День української писемности та мови громадяни нашої країни складають своєрідний екзамен, який допомагає усвідомити, наскільки знаємо державну мову, якою мірою живе дух патріотизму в кожному з нас. Двадцять перший раз поспіль проводився своєрідний флешмоб: близько шістдесяти п’яти тисяч учасників, які мешкають в Україні та за її межами, писали диктант, проймаючись любов’ю до всього рідного, святого, до України. Ніжинський ліцей Ніжинської міської ради при НДУ імені Миколи Гоголя долучився до цього заходу. У написанні диктанту взяли участь учні та вчителі закладу. У кожному класі були налаштовані технічні засоби, щоб учні могли бачити й чути письменника, перекладача Юрія Андруховича, який начитував текст диктанту. Відчувалося хвилювання учнів, адже не так давно, у кінці 2019 року, затверджена нова редакція правопису. Частина лексем змінилася в написанні, окремі з них мають два варіанти передавання. На уроках української мови ліцеїсти вивчають зміни в українському правописі, коментують орфограми та пунктограми в тексті. Цьогорічний диктант має назву «Слідом за пам’яттю». Текст, який написав Ю. Андрухович спеціально для Всеукраїнського диктанту національної єдності, виявився не надто складним. Він став початком нового роману автора. Сподіваємося, що диктант запам’ятається ліцеїстам.

В.М. Бережняк

Художній переклад активно впливає на духовне життя народу, виступає одним із найпоказовіших чинників літературного взаємопізнання. Він є важливою формою культурних зв’язків у сучасному світі, дає змогу познайомитися із життям, історією та світосприйняттям іншого народу.

Зо́внішнє незале́жне оці́нювання (ЗНО) - іспити для вступу до вишів в Україні.

П'ятниця, 29 жовтня 2021 17:53

Солодкий смак канікул

Нещодавно, напередодні канікул, ліцеїсти ініціювали благодійну акцію (це вже другу у цьому навчальному році). Вона мала на меті підтримати дітей, які тимчасово не мають батьківського піклування. Організатори вирішили зібрати смаколики, адже жодна дитина не відмовиться скуштувати щось солоденьке. Учні кожного класу ліцею долучилися до цієї акції: придбали різноманітне печиво та цукерки. Зібравши немалу кількість солодощів, представники ліцейського самоврядування відвідали Ніжинський центр соціально-психологічної реабілітації дітей. Метою візиту було бажання допомогти та підтримати діток, які через певні життєві обставини знаходяться у цьому закладі. Щоправда, в умовах карантинних обмежень поспілкуватись безпосередньо з дітьми у ліцеїстів нагоди не було. Подарунки вручили керівнику закладу Слюсаренко Маріеті Ігорівні, яка від імені вихованців щиро подякувала ліцеїстам та їх батькам за небайдужість і щедрість.

«Разом зі смаколиками ми хотіли подарувати діткам чудовий настрій. Сподіваємось, що нам це вдалося. Наша акція – своєрідний заклик до того, що потрібно допомагати іншим, адже добро завжди повертається!» – підсумовують учасники візиту.

                                                                                              Президент ліцею Свирид Валерія

Вдячні батькам та учням за участь в акції, яка додала солодкого смаку канікулам діткам центру. Окрема подяка Боровику Артуру, Свирид Валерії, Немченко Аліні, Костюченко Анастасії та Серпаловій Руслані за допомогу в проведенні акції.                  

          ЗДНВР Семенова М.В.

Web Analytics
monarchy-univalent