П'ятниця, 04 березня 2022 20:42
Як підтримати себе та інших
Субота, 12 лютого 2022 21:38
Технологія розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови шляхом упровадження дистанційної освіти
Сьогоднішнє суспільство - це суспільство інформаційне. Постійний суспільний розвиток висуває нові вимоги до сучасної особистості. Прискорюваний ритм й динаміка життя, комплексні завдання вимагають розвитку нових якостей особистості: мобільності, креативності, здібності самоконтролю й саморегуляції. Суспільству потрібна людина, яка самостійно мислить, вміє ставити перед собою соціально-значимі цілі, проектувати шляхи їх досягнення, прогнозувати результати.
Субота, 12 лютого 2022 20:41
ВІТАЄМО переможців обласної олімпіади з математики!
Дорогоцінний камінь не можна відшліфувати без тертя.
Так само і людина, не може стати успішною
без достатньої кількості важких спроб
Конфуцій
23 січня та 30 січня 2022 року відбулися I та ІІ тури III (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.
Відповідно до наказу Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 9 лютого 2022 року № 40 «Про підсумки ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики»:
- Олександр Пушенко, учень І курсу математичного класу ліцею, нагороджений дипломом І ступеня – 1 місце!
- Євгенія Тихоненко, учениця ІІ курсу математичного класу А ліцею, нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Вітаємо наших переможців! Пишаємося! Нехай ваш МАТЕМАТИЧНИЙ ТАЛАНТ допоможе з легкістю засвоїти освітню програму ліцею та успішно скласти ЗНО.
Світлана Симан, учитель математики ліцею
П'ятниця, 11 лютого 2022 12:22
Формування соціальної компетентності особистості ліцеїстів шляхом упровадження STEM-освіти на уроках математики
Четвер, 10 лютого 2022 09:26
Розвиток комунікативної та соціальної компетенції здобувачів освіти через використання ІКТ на уроках іноземної мови
У сучасному мовному просторі інформаційно-комунікативні технології стали невід’ємною частиною спілкування, отримання інформації, розвитку творчих здібностей та самоосвіти. Впровадження ІКТ в навчальний процес стимулює інтерес до навчальної діяльності, сприяє формуванню інформаційної культури. Також дозволяє внести кардинально нове у звичайні форми роботи вчителя, сприяє цікавому і повнішому, всебічному розкриттю, зрозумілішому поданню навіть дуже складного навчального матеріалу, і тим самим сприяє значному скороченню навчального часу для успішного засвоєння теми. Проектуючи ІКТ на освітню практику необхідно зазначити, що основним завданням, яке стоїть перед їх впровадженням є адаптація людини до життя в інформаційному суспільстві.
П'ятниця, 04 лютого 2022 09:47
Особливості викладання англійської мови в умовах профільної освіти
У старшій школі особливого значення набуває формування особистості учня як активного суб’єкта власної навчальної діяльності з опанування англійської мови. Випускник школи повинен володіти знаннями з іноземної мови, що складають цілісну картину світу, а також мати необхідні навички й уміння здійснювати різні види діяльності. Він має бути готовим до міжособистісної та міжкультурної співпраці і в межах своєї країни, і на міжнародному рівні.Саме це і є ціллю профільного навчання.
Неділя, 30 січня 2022 16:18
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ
Середа, 26 січня 2022 21:08
Про результати проведення семінару
У житті кожної людини виникає багато запитань, на які правильну відповідь може дати лише наука, яка спирається на факти й закономірності. Учитель - педагог як посередник між наукою і дитиною має можливість зрозуміло донести зміст науки в процесі викладання предмета, застосовуючи принцип науковості, який лежить в основі формування загальнонаукової картини світу. Факти, знання, положення і закони, що вивчаються, повинні бути науково правильні. Цим вимогам мають відповідати спосіб обгрунтування положень, законів, формування понять у процесі навчання та використання методів науки.
Вівторок, 25 січня 2022 20:37
Перше знайомство майбутніх хіміків із STEM – лабораторією
Чи ви коли-небудь замислювались, звідки береться вода для щоденного використання? А що означають літери рН на етикетках косметичних виробів та продуктів харчування? Який математичний зміст цього поняття? Що дає нам змогу переконатися в безпечності для здоров’я запропонованих виробів? Чому різні солі можуть мати кисле, нейтральне або лужне середовище? Саме такі питання були розглянуті на позакласному заході з хімії «STEM– практикум: гідроліз солей. Визначення рН середовища». Така робота вимагає від дітей абсолютно інших способів і методів отримання нових знань: глибокого логічного аналізу проблеми, пошуку потрібних матеріалів, ознайомлення з цікавими фактами, що дає можливість дати відповіді на поставлені запитання. Усі ці знання діти здобувають самостійно, узагальнюють, систематизують, обґрунтовують, мислять творчо, діляться досвідом з іншими. Таке навчання вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних, фізичних, хімічних і наукових понять, адже STEM-орієнтований підхід до навчання передбачає вивчення нового матеріалу крізь призму природничих дисциплін, інформатики з використанням математичного апарату.
Понеділок, 24 січня 2022 17:45